بنام خدا
نفوذ رسانه
تاثیرات نفوذ رسانه را میتوان در ابعاد زیاد در اجتماع و تاثیرات کلان امنیتی و اجتماعی و اقتصادی و ... بررسی کرد
از مطالب اینگونه بر می اید که تاثیر پذیری عقاید را میتوان حدود 50 درصد تحت تاثیر نفوذ رسانه قرار اد و از عوامل بی سابقه در شکل دهی عقاید انها دانست.
سیاست ریاست بر این افکار که از طرق تحت نفوذ قرار دادن رسانه ها را میتون از جمله اهداف هر عوامل حکومتی قرار داد نمیتوان پیشبیتنی غیر از این داشت که ضریب نفوذ رسانه از این نیز باالا تر خواهد رفت.